petak, 7. siječnja 2011.

Pozdrav!

Pozdrav moje ime je Kaski i od danas ću i ja postat novosti.
Evo malo o mojoj pandi.
Ja sam beta.Nisam elite member.Level 5 sam.Danas sam star 551 dan.Imam puno coinsa oko 1500.
Pa evo slikica odnosno animacija mene u pandandi.

~Kaski

Broj komentara: 16:

  1. wow cool blog ja sam novi pa kaj treba da se peca

    OdgovoriIzbriši
  2. ja znam samo pođeš u joea i kupiš štap i baciš u jezero i kad se zatrese štap klikni crveno i ulovio si ribu

    OdgovoriIzbriši
  3. Supp ti je post i blog vam je zakon
    Vivaldi tvoj sam faaan zauvijek

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam fan bloga ovog baš cool a autori još bolji.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ali traslete se ne piše tako nego translate

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala Vama na podršci!

    OdgovoriIzbriši
  7. mogu li ja radit blog? ako vam je puno ljudi radi ovaj blog možemo izbacit nekog kao onaj pahi ili pardal ionako nisu ništa

    OdgovoriIzbriši
  8. šta bi ti Pahija ili Pardala!?
    E stari oni su uz mene napravili ovaj blog!?Ne možemo ih izbacit
    P.S.ja sam Vivaldi1

    OdgovoriIzbriši
  9. ok ali mislim da oni ne rade dovoljno pa bi ih ja izbacio al ak nemože 2 onda jednog

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidi Paki,kak ne razumiješ,jesi li gledao potpise postova.
    1 post=svi smo napisali
    2 post=Pahi
    3 post=Ja(vivaldi1)
    4 post=Pardal
    5 post=Pardal
    6 post=Pahi
    7=Kaski
    Eto njih dvoje se ne treba izbacit.;D

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh! Koliko komentara! LOL
    Ti paki nemoj mi se puhat jer bi te zadavio.
    Einstein, hvala ti ;)
    Što bi ti paki mali nas izbacio jeli? ajde gubi se jesi čuo?
    BJEŽI!

    OdgovoriIzbriši
  12. ma pustite ga da nas prati treba sveže novosti XD

    OdgovoriIzbriši
  13. Np Pahi i isto paki bjež!Dok te Pahi nije zadavio.-.-
    Autore ne izbacujemo NIKAD.
    -.-

    OdgovoriIzbriši