utorak, 11. siječnja 2011.

Popravljena nagrada!

Evo pandanda je popravila nagradu i sad s slušalice.
Evo jel vam se sviđa ostavite u komentarima.
~Kaski

Broj komentara: 40:

  1. samo da vas pitam... mogu li se uzeti i kune i nagrada????

    OdgovoriIzbriši
  2. umm ko je promjenio temu prezakon je bravo mr ili pahi fakat ste dobri :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Koju temu?Ja sam sad skužio da se dizajn promijenio.Možda su Pardal ili Rionela ili Pahi.Ali sigurno nisam ja

    OdgovoriIzbriši
  4. meni se sviđa ;D e counter sam ja napravio i mash banner stranu ak nećesh sam makni i stavio sam dozvolju da kaski mail može postat :D nemoram na tvoj ic

    OdgovoriIzbriši
  5. jel vamse sviđa upoznajte naše pande

    OdgovoriIzbriši
  6. ne nisam ups izbriso sam je valjda sorry

    OdgovoriIzbriši
  7. O.o ko je valjda pardal il rionela

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala kaj si mi rekao, da nemoram bez veze skupljat kartice. ja sam vaša obožavateljica i dolazim jako često ovdje!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala ti kraljica1 ali ja mislim da ak ih sad skupish da ih sljedeci tjedan imash ^^

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala kraljica1... Da kaski, kartice ostanu i valjaju za sljedeći tjedan! ;D

    OdgovoriIzbriši
  11. e pahi kej ti pišeš da nisam vidio henry e bash jesam :P

    OdgovoriIzbriši
  12. bok opet ja... možete mi napraviti uslugu?
    kak se napravi blogach ovak super kao vas?
    Molim da mi recete pa da i ja mogu imati blogach ali prvo moram nes nauciti kak se radi i to

    OdgovoriIzbriši
  13. pitaj vivaldia ja neam blage veze

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja nešto znam ;)
    Ovako:
    1. u google napiši Blogger
    2. Klikni: Blogger: Create your free Blog
    3. Ukucaj mail i lozinku maila (tvog)

    Dalje ćeš sve sama shvatit.

    OdgovoriIzbriši
  15. hvala ti pahi ali ja bi vise htjela raditi na blog.hr jer mi se cini lakse tamo.
    oprosti mi

    OdgovoriIzbriši
  16. ma nije tam se stalno trebash log inat a dok se log inash su ti neprimjerene slike pa rađe na blogger :D

    OdgovoriIzbriši
  17. ok, može ako mi inzistiraš... ima li još kao tih bleggera ili blog.hr?

    OdgovoriIzbriši
  18. cool post! i blog. kako si nasao ovaj dizajn ?

    OdgovoriIzbriši
  19. a lagano u predložcima pa sam promiejnish pozadinu i sve -.- ali ja nisam uredio pa

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala ti asterix na ovom super headeru, pa ko ne zna neka se učlani na cpforum.bforum.biz

    OdgovoriIzbriši
  21. cool forum samo kaj ja ne igram club penguin

    OdgovoriIzbriši
  22. neznam kak ću na cp

    OdgovoriIzbriši
  23. meni pise da mi mora doci neki mail ali mi nedolazi

    OdgovoriIzbriši
  24. super 39 komentara stvarno hvala svima

    OdgovoriIzbriši